book cover

Nowoczesne strategie marketingowe : analiza konkurencji i konsumentów, misja i cele, elementy otoczenia, wybór rynku, rodzaje strategii marketingowych, strategia eksportowa, kryteria finansowe, planowanie sprzedaży, internetowa strategia marketingowa

Pomykalski, Andrzej

Year of publication: cop. 2001.

Marketing strategiczny, Podręcznik

available:

1 from 1

Author
Pomykalski, Andrzej
Title
Nowoczesne strategie marketingowe : analiza konkurencji i konsumentów, misja i cele, elementy otoczenia, wybór rynku, rodzaje strategii marketingowych, strategia eksportowa, kryteria finansowe, planowanie sprzedaży, internetowa strategia marketingowa
ISBN
83-88663-14-3
Place of publication
Warszawa :
Publishing house
"Infor",
Year of publication
cop. 2001.
Volume
261 s. :
Dimensions
24 cm.
Series
Marketing w Praktyce
UDC
339.138(075.8)
Object passwords
Marketing strategiczny
Podręcznik
Additional information
Bibliogr. Bibliogr.
020
%a 8388663143
080
%a 339.138(075.8)
100
%a Pomykalski, Andrzej
245
%a Nowoczesne strategie marketingowe : %b analiza konkurencji i konsumentów, misja i cele, elementy otoczenia, wybór rynku, rodzaje strategii marketingowych, strategia eksportowa, kryteria finansowe, planowanie sprzedaży, internetowa strategia marketingowa /
260
%a Warszawa : %b "Infor", %c cop. 2001.
300
%a 261 s. : %b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
490
%a Marketing w Praktyce
504
%a Bibliogr.%a Bibliogr.
650
%a Marketing strategiczny
655
%a Podręcznik
920
%a 83-88663-14-3

Available items

1.
Accession: B15376
Signature: 339
Status: Checked in

Most often borrowed